Jobb intervjuer och lägenheter snurrar i min skalle...

2010-10-01, 11:45:58 / Kategori: Allmänt
Igår va ja på intervju på Cromwell house, de gick väldigt bra.
Dom har en heltid att erbjuda men ja vet inte om jobbet passar mig.
Att driva lunchen ensam (ensamt är tråkigt) med endast 2-3 rätter.
Vet i fan.. menja fick bra känsla, dom har bra planer, och en ung ägare.
Vilket gör att de känns kul lixom, jag tror de e ett bra gäng som jobbar där.
Som sagt, en heltid är vad jag behöver!

Har en intervju på Sörby herrgård på måndag.
Där är det 7-16 som gäller, catering, så inga upplägg på tallrik alls.
Dom har lite bröllop och sånna arr men ja vet inte om ja heller tyker de är något kul.
Dom har en 75% tjänst efter års skiftet och innan det lite timmar, till julbord och så.
men en 75% tjänst tror jag inte jag kan leva på om ja fixar lya.. kan kan ja, men inte värst kul.

Å så har jag intervju på Silja line på onsdag.
Det är nog den bästa erfarenheten av dom här tre, kan se bra ut på ett cv för framtiden.
Problemet är att dom har en exra tjänst.. alltså ingen full tid heller.
Man vet ju aldrig om det dyker upp.
Fasen va kluven man blir!

cromwell har fördelen att ligga i stan, när ja flyttat innåt blir det troligen gång avstång och jag slipper
lite bensin kostnad och övrigt på bilen. Medan jag till dom andra två måste ta bilen!
Eller till silja line, buss, tåg och tunnelbana!
Ska man då välja det enklaste alternativet när jag kanske inte tycker de e kul efter ett tag?
Ja tror jag kommer ha stor del i att bestämma mat på den lunchen, de är ju också en bra merit
att haft ett ansvar lixom!

Idag ska ja ner å sola på stan, och hitta något att ha på mig till morgondagen.
Det blir även en sväng förbi gymet, gött e de!
Har gjort ca 10 intresseanmälningar på lyor idag, GE MIG EN LÄGENHET!!!


sarase

Hej gumman! Åh va spännande.. du verkar ha många jobb på G. Vill du inte bosätta dig här dÅ? Tänkte på eftersom du funderar på Silja. Ah synd att vi missa varann :( Vi skulle ses nån dag snart men det rann ut i sanden, dumma oss :) Har inte bestämt vad jag ska göra imorrn men idag ska jag vara ensam hemma. Fest imorrn alltså? PUSS



2010-10-01, 18:44:53 URL: http://sarase.blogg.se/

Empa

Det finns ju "kryssningsbuss" som går till båten! Lite smidigare ;P Om du jobbar på båten måste du ju få åka med i bussen liksom.



2010-10-01, 22:13:48 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?