RASTLÖS TILL 1000!!!!

2010-10-12, 18:44:03 / Kategori: Allmänt

På förmiddagen var jag ute på en liten promenad på 30-40min i skogen.
Jag var sjukt rastlös! Så det blev innan frukost det.

Mötte sedan Cissi på gymet runt 14:30.
Körde motion 40min och sen ner och körde lite mage och ben.

Sen kommer man hem, käkar, å så sitter man här!!!!
Framför datorn och tv:n.
Skulle väl kunnat ta en promenad igen men inte så himla kul ensam!

Om man haft egen lya kunde man bjudit hem nån på film å ätit gott.
Men det blir ju lite små segt när man nu sitter här hemma i sitt
gamla flickrum hos mammsen och pappsen!

Fick idag en visning från hyresbostäder, kors i taket tänkte jag, men sen
kom jag på varför.. för att det är inflytt 1/11 på den.
Och dom MÅSTE ha en hyresgäst som betalar en hyra för den.
Så när det nu krisar, då jävlar kan dom bjuda in alla på visning trots att man inte har
dom höga poängen än!! Man ska svara senast 18/10.
Finns ju inte en chans att jag kan flytta in om två veckor typ.

Får fortsätta leta, as sugen på en lya som ja fick visning på via en
mindre privat fastighetsbyrå. Jag har mailat dom och sen inte fått svar, känns ju lite knepigt!


Ja nu ska ja väl fortsätta slappa då, och titta på olika skit grejer vis alla kanalers hemsidor..
tv3 play, tv5 play, svt... de finns väl alltid något skit..
Usch de e ju astråkigt att gå hemma såhär!!!

Ska i alla fall på två intervjuer imorn de e ju i alla fall positivt!!


Jenny

Du menar mitt gamla flickrum!



2010-10-12, 22:54:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?