Snabb visit i Linköping!

2010-10-03, 14:44:07 / Kategori: Allmänt

Igår va de dags att besöka Anna i Linköping.
Jonas, Martin och Alex från stegeborg blev också med dit.

Anna och jag började med en snabb sväng på stan när ja kom dit.
Jag hittade en outfit för kvällen! Sen blev det take away wook, gött va de!
Annas syrra fia kom också förbi och åt med oss.
Grabbarna anlände också med 3-4 flaskor rött, en back med carlsberg,
Bacardi, lite alkoläsk, och gin.. Ja de fanns ju att välja mellan i alla fall =D
En hel del ost åt vi också, gott som fan!
Kvällen avslutades på Platens, helt ok ställe!


Här är en bild på mig från igår.. Rätt nöjd me kvällens look =P



sarase

Hej fining!

Ahh..det va så det va. Men det är bra att du är framåt och visar dig på arbetsmarknaden. Men hur går det med...? Ja du vet :) Ja jag såg att jag va bjuden på det här om dagen. empa påminde mig att kolla evangemang på fb. Men jag kan nog inte komma då för jag är redan bortbjuden :( Typiskt!! PUSS



2010-10-03, 18:11:42 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?