Stockholm för en dag..

2010-10-06, 23:03:55 / Kategori: Allmänt

I måndags var ja på en intervju på Sörby herrgård, catring företag
som även arrangerar bröllop i deras herrgåd ute i Sörby.
Där har vi en arbetsplats där jag tror jag skulle trivas och vilja ge all in!
Dom var jättetrevliga, tror jag var där ungefär en timma, pratade och pratade!!
Det kändes sjukt bra och vi prata om att jag ska komma in å känna på hur dom jobbar
så vi kan se vad dom sedan tycker och vad jag själv tycker!
Vi får se hur de blir nu då, väldigt nyfiken på dom!

Idag styrde jag min bil mot Stockholm.
Det var dags för min intervju på Silja line!
Det kändes bra i alla fall när jag varit där, fick också genom gå en hälso undersökning
som alla anställda ombord på ett fartyg för göra.
Eftersom jag inte har några allergier, ingen sjukdom, tar ingen medicin, inga droger
och är inte alkoholist.. Så tror jag detta test ska gå helt ok!

Intervjun va i överigt lite konstig.. Dom vill man ska kunna Engelska helt ok för gästernas skull,
så hon läste då upp 5 olika meningar på svenska som jag muntligt skulle översätta på engelska.
Haha som att va i skolan, de gick ju helt ok, sipla meningar hehe

Mötte sedan upp Roffe och Sofia för en lunch/fika, blev några timmars snack om allt och inget!
Skulle sen följa med hem till Sofia och Andres en sväng innan hemfärd.
Vi skulle ta sofias bil till parkeringen där min stod för att jag sen skulle följa hennes bil hem till dom.
Men sofias bil hade visst fått funktering haha.
Lite kul, sofia blev helt förskräckt:
- Fan.. men JA kan ju inte byta sånt här?!?!
Lena:
- Jag kan byta däck!

Så fick det bli.. Fram med den manliga sidan, kavla upp armarna å börja!
Jag satte igång och blev genast svart om händerna.
Sofia gick för att köpa våtservetter och när hon kom tillbaka va ja nästan klar haha.
Nästa gång får hon va me å kika så hon lär sig!

Åkte hem från Stockholm runt 20:30 tror ja.. nu e ja väldigt trött och tug i huvet.
Ska bli skönt med söööömn!!!!


sarase

Hej söt.. tråkigt att höra gumman :/ Du får berätta mer när vi ses. När får du svar från Silja förresten? Stor kram



2010-10-07, 11:44:05 URL: http://sarase.blogg.se/

melissa

anledningen till att jag vill träna här ute e för det e lättare för mig att ta mig dit och jag förlorar inte tid på att ta mig till gymmet. har inte tyckte om badhuset. har tränat där förut. här e det litet och det e inte så många som tränar här... tänker inte ställa mig på badhuset o träna så som jag ser ut nu.. skäms gör jag... grejen e den att jag måste försöka passa in hur jag och omar kommer ha aktiviteter och vem som kan ta marcell... det e öppet till 22 här så om jag vill gå och träna kl 21 e det bara att gå... att "bara" börja jobba e inte så enkelt pullan... då måste omar ta föräldrarledigt men han MÅSTE studera svenska och marcell får inte gå på dagis än... tack för att du tänkte på mig men betalar hellre en extra peng och tränar här :)



2010-10-07, 23:50:07 URL: http://xxmelissaxx.blogg.se/

soffan

jaaaa va fan skulle ja gjort utan dig.. jaaa ja hade antagligen stått där som ett frågetecken hahah.. tack igen för hjälpen.. du e ju verkligen grym sådär asså.. dags för mig o bli lite manlig oxå tror ja.. pusss



2010-10-08, 14:22:45 URL: http://sssophiaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?