Vikingline!

2010-10-13, 22:33:09 / Kategori: Allmänt

Börjar med några bilder från gårdagens promenad i skogen!
Jag har bara en vanlig digital camera så man kan inte förvänta sig så mycke mer tyvärr!



   

     

Idag var jag på intervju på Harrys i stan.
Dom söker extra personal för eventuell framtid till höst lr senare.
Det gäller att vara ute i god tid om man vill ha bra personal såklart!
Dom var väldigt trevliga, vi pratade lite lätt om att komma in  på provjobb en dag.
Det kan nog bli kul tror jag, första kocken va med på mötet och verkade trevlig!
Känns som att jag börjar få några dörrar öppna nu, jätte skönt!
Men ja vill börja jobba också!

Åkte direkt från harrys till Vikingline på intervju.
Vi fick rundvandring i köken och fick se personal utrymmen.
som matsalen, gymet, "uppehållsrummet" eller vad man ska kalla det.
Fick även träffa kökschefen vilket kändes personligt, väldigt trevligt!
Vi va ca 8 stycken på detta möte.
Nu hoppas jag bara dom hör av sig och vill jag ska jobba!!
Viking kändes ju i övrigt MYCKE bättre än Silja!!




Mäktigt!! Där vill jag jobba!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?