aj aj va ont de gör!!

2010-09-29, 02:25:02 / Kategori: Allmänt
Dopet i lördags va hur fint som helst.
Lilla snuttan är äntligen döpt! Det var mycke glädje som spred sig
under dopdagen, både i kyrkan och på "dopkaffet".
Jag och syrran sjöng två låtar till Thilde på dopet. Det blev helt okej lyckat!
Jag var ju såklart sjukt nervös, men de gick vägen, tröts att hela ja stod å skaka hehe.
Efter dopet bjöds det på kassler, potatis sallad och grönsallad m.m. väldigt gott!
Sen blev det även en smarrig chokladtårta, mums!

Jag stressade vidare efter dop presenterna öppnats, hem till syrran.
Där cricka skulle firas lite på 33 års fika!
Så det blev även en bit smörgås tårta, riktigt festligt blev det denna dagen!
Sen åkte ja till jobbet, kom ut runt 17. och vi hade inte många gäster alls.
Stängde bygget 20.. och det blev ilfart hem, duscha sig lite å sen hem till cissi
där det blev lite förkrök. Först hamna vi på cromwell och sen otten.
Jag slaggade hos Empa, som vanligt =)

Igår (måndag) så körde jag och cissi ett pass på gymet.
Functional moves heter det, å herre gud min skapare, ALDRIG MER!
Vi kunde knappt gå i trappen upp efteråt.
Och idag.. har knappt kunnat gå, men ja lyckades endå dra till gymet och sen simma
ja lite med empa som nu startat på min gratis vecka hon oxå =D
För att ja värvar cissi till att skaffa årskort så får ja en gratis månad, de e ju as bra,
hade inte en aning om att dom hade så! Blir det likadant om Empa skaffar kort tror ni? :P

Blir nog en repa till gymet imorn igen om ja kommer ur sängen, helt sjukt.
Träningverk i armar, lår och mage.. aldrig varit me om detta förut.. hela kroppen känns som
ett stooooort jäkla blåmärk så fort ja rör på mig. Nu ska de blir skönt å sova lite!

btw.. skulle ju på en jobb intervju, men när ja kom dit idag så va de ingen där.
Dörrn va låst och ingen svarade på telefon.
Är detta ett skämt lixom? Man tar kanske inte dom för det seriösaste stället.
Får se hur de ter sig. Måste ha ett jobb, alla behöver vi pengar..

Har förutom mina 27cv utskickade till restauranger i stn, också skickat in nu till siljaline och birka!
Vikingline sökte jag för nån vecka sen. Vore ju kul å jobba på båt lixom! =D


God natt!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?