Bull bak och en timma på badhuset!

2010-09-08, 21:08:50 / Kategori: Allmänt

Idag blev det bull bak!
Och det blev hela 95st bullar, rätt många de =D
Syrran titta in med barnen på en liten fika med bullar och läsk, trevligt!
Vi slappa lite å ja diskade efter allt bakande, de måste va de tråkigaste, att man tyävrr måste göra rent!
Hängde sedan med dom halvvägs hem för att gunga lite med barnen.
Vi åkte även lite ruch kana, ja e som ett barn ja veeet!
De fanns en ganska kul gunga som man kan sitta många i.
Jag bad barnen hoppa ur så syrran kunde ta fart på mig, de va fan lite läskigt men as kul haha!

Va iväg nu på kvällen och simmade lite, himla härligt att inte bara svettas på gymmet.
Skönt att man kan variera det lite med några simtag.
Det blev 60min simning som resulterade i 1525 meter. Helt nöjd!
Jag kom inanför dörrn här hemma precis på sekunden till att Idol började!

Här kommer lite bilder från mitt bullbakande =D

Ingredienser!  Degen färdig jäst!  Vilken padda!

Platt deg, och på med nånting gott!  kutta upp i bitar!  Nu ska dom penslas!

Nuuu får man äta!

 

Ska ja baka något imorn oxå kanske? hrm..

 


Empa

Duktig tjeja! Jag åt bullar idag! hihi



2010-09-08, 22:00:03 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?