Hurt bulle!

2010-09-11, 00:11:20 / Kategori: Allmänt
Jajjemen, idag va ja så stolt över mig själv!
Började 14 idag, vilket innebär att ja gör mig klar för att åka kanske 13 typ.
Och innan de åkte ja å träna!
De blev endast 35min, ja va där 10:30 och innan frukost så räcker de bra för mig!
Va sjuuukt hungrig när ja kommer hem, då blev det en yoghurt tallrik
med müssli och banan i! Det blev även avokado knäckisar, min stora favvo!

mmmm   mums!


Imorn hade ja tänkt ge mig på att åka och simma innan jobbet.
Börjar dock 12, och åker alltså 11, den e lite tuffare.
Måste alltså va på badhuset runt 9 för att kunna simma en timma åka hem, käka frukost å så.
Får se om ja fixar de, hoppas cissi blev riktigt sugen på att haka!

Idag hade vi himla lugnt på jobbet.
Började dagen med att äta lite mat vid 14:30, efter de blev de lite bullar som ja hade me.
Mycke uppskattat! Regnet bara öste ner.
Vem åker till en hamnkrog då??? såhär på sen sommaren.. nae inte många.
Men vi hade sammanlagt 5 gäster idag, wiihooo!! haha

Tog mig en öl hemma ikväll, satt fint de.
Nu ska ja läsa lite bok och sova! så ja kommer upp imorn!
Imorn blire fest hos Empa, Malin är i svedala och hälsar på!
Dock börjar ja 12 söndag oxå, den suger kungligt, får se hur ja löser de..
Antingen blir de jävligt lugnt för mig lr så droppar ja in nån timma senare på jobbet haha
De sega e att ja behöver kosingen nu när ja bara jobbar helger där ute.. suger att kör bil!!!!


Tjing tjong tjeee!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?