Shopping!

2010-09-23, 22:59:03 / Kategori: Allmänt

Jag kunde inte se "The road" igår för ja laddade ner fel film!
De råkade bli "The open road" men ja såg den inte.
Det fick istället bli "Prince of persia". Den tycke rja va riktigt bra faktiskt!
Så nu hade ja tänkt se den andra filmen, får se om de e någe å ha!

Träning stod på schemat idag som vanligt och efter de blev det simning.
Det känns jäkligt kul me träningen, känns som att jag börjar tycka de e kul på något sätt.
Försöker komma ut och gå varje dag oxå, men de e inte lika kul.
Får med mig lalla ibland men denna vecka har de varit fullt upp med dop
planeringar inför lördag då Thilde ska döpas!
Jag köpte en present till henne idag men råkade stava hennes namn fel på kuveret till kortet.. kul...not!
Så imorn ska ja fixa ett nytt kuvert hehe.

Mötte Empa en sväng på stan också.
Det blev två par nya skor till hösten, ja älskar att shoppa.
Önska bara man hade mer att spendera =D

Här är skorna (som för övrigt inte ser lika fina ut på en sån bild)


  


Btw.. facebook har inte funderat under kvällen, lite mysko.
Måste ju va fler som uppleft det, lr är det bara hos mig på min dator? haha 


Nu blire film då!

Tjingeling!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?