Long time, no see!

2011-04-11, 13:46:50 / Kategori: Allmänt
Oj, de va ju nästan 10 dagar sen ja bloggade sist nu.
De finns ju inte så mycke intressant att skriva om, de kan ju bero på de!

Förra veckan jobbade ja lite extra onsd-fred, skönt att göra något!
Sörby herrgård var jag på då.
Jobba-träna, sen hinner man inte mycke mer på en dag!
Fredagen spenderade ja bara hemma med film, efter jobb och träning.
Trött efter hektiska dagar, skönt att bara rå om sig själv.

Lördagen blev det en mysig frukost date me tjejerna hos mig.
Sofia var på en snabbvisit, så de va riktigt trevligt att hinna ses lite!
När alla gått hem blev det träning, GÖTT!!
På kvällen drog ja hem till Tessan å Chrille på en bit mat och lite vin
mycke trevligt!!

Söndagen..
Jag tog mig en glass på halvars, mötte cissi och kathy i wasaparken.
Där satt vi å titta på nellie och alla andra barn som lekte hej vilt!
Sen drog ja vidare mot gymet, som vanligt. 
Igår körde jag 1 timma på crosstrainern och brände alltså 650 kalorier, sjukt nöjd!!

Idag har de inte hänt mycke.. men ja ska nog ut på en promenad nu, och ikväll blir de träning me
tessan som vanligt. Cykel och easyline står på schemat!

Sol sol sol, skönt att den kommer fram mer å mer, vårkänslor!!


Just ja, jag har skickat ett mail om lite funderingar ang ett intressant jobb, far far away..
Sjukt nyfiken nu, de skulel ju va riktigt skönt att komma iväg en sväng, efter sommarn då!

we will see...

tjingtjong..






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?