Onsdag..

2011-04-13, 20:44:01 / Kategori: Allmänt
Idag har ja tvättat, som vanligt bara 2-3 maskiner varje gång.. snabbt å smärtfritt!
Tränat såklart också, blev lite crosstrainer, aerobics å sen lite mage med björnen!

Igår gjorde jag chili con carne och bjöd hit björnen på lite käk.
Mycke uppskattat!
Satt å chattrade en hel del, gick sedan till affärn å köpte lite gotti gott
och glodde på lite film, en perfekt tisdags kväll!
Sen kom kimi hit och snodde björnen ifrån mig haha.

Imorn ska sommardäcken på, blir ut till päronen å dra på dom.
Det är ett av mina sommartecken, att sommardäcken får rulla!

Nae nu ska ja ta mig en dusch innan efterlyst.

Sjukt lycklig, vet egentligen inte varför.. lr jo.. ja har bra framtidsplaner..
och snart börjar ja jobb.. detta året ser bra ut trots allt!!!

Kompis de går bra nu!! =D

sarase

Hej sööööt! Jaa den ibjudan har jag sett! :) Har inte svarat eftersom min mormor o morfar kommer komma och det kan vara så att vi ska umgås! Men det betyder kanske inte att hela kvällen går bort.. men jag får se hur det blir! Planerar inte in ngt annat den lör iaf :) Oki? Kram!



2011-04-14, 18:21:33 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?