Sko rensning!

2011-02-15, 12:18:53 / Kategori: Allmänt
Igår va de dags att fixa tv, internet och telefon till lägenheten, snart e de ju dags!
Dom hade as bra erbjudande..
Med tv, internet å telefon kostar det 438:-/mån.
men första tre månaderna är det gratis, hur bra som helst, ja som har de dåligt me pengar!
Jag får även gratis spotify (i tv:n) i 6 månader så om ett halvår kommer den totala summan var 537:-
Helt okej summa, för antagligen har ja ju lite mer inkomst då om det går som det ska nu =)

Rensade bland skorna igår också och packade dom jag ska ha kvar i resväskor.
Kastade bara 5-6 stycken, men de e bättre än inget.. efter denna vinter kommer ja kasta
två par till som har gjort sitt!




Passade även på att tvätta sommarskorna som ja fortfarande tycker
är snygga å inte vill göra mig av med!
Dom ser ju typ ut som nya, klockrent ju, här hänger dom på tork =)



Tror ja ska fortsätta idag me å packa lite kläder som ja inte använder,
typ sommar kläder! Får väl bli lite rensning samtidigt.
Man vill ju inte släpa me sig massa onödigt skräp när man flyttar!!

Undrar om ja ska dra mig iväg en sväng till gymet nu på förmiddagen,
de e ju ganska skönt när de inte e så mycke folk tycker ja!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?