Om man endå fick va barn för en stund igen..

2011-01-10, 00:16:03 / Kategori: Allmänt

Jag har inte glömt dig än..
Du sitter verkligen fast i skallen på mig, i hela min kropp.
Det spelar ingen roll vad man gör, det är helt enkelt inget avslutat kapitel.
Varför ska de va såhär?!

Kärleken är jävla svår alltså!!!

Hur många riktiga soulmates tror ni man träffar på 1liv!
Kan det finnas två sånna som verkligen passar just dig så himla bra?
Det kan ju ta tid att finna numero unooo!
Och om man har funnit en där det sa pang och man efter
nästan 6 månader inte har släppt det..
När kommer då nästa PANG?
Man kan ju säkert bli kär i en hel drös me män
men de e ju inte alla som passar lika bra, som är exakt rätt!

Lite funderinger ja haft bara..


För övrigt så vann ja inget på bingolotto ikväll, jävla skitspel! haha
Nu e de väl dags att försöka sova..
kommer somna om 3-4 timmar som vanligt, för att sedan gå upp 10
och sen samma visa igen, så blir det utan jobb, ja har ju
inte mycket att aktivera mig med, tränar varannan dag
men det räcker tydligen inte, kan gå ut å gå å så, men ja behöver jobba!
Ja mår inte bra av att va ledig, ja e den som jobbar mycke, van vid det..

Usch va e de här för tragiskt inlägg egentligen?
muntra upp dig nu för faaan!

Tänk om man vore barn igen.. här kommer två charmtroll!

   

   

   

lite blandade tidpunker för dom bilderna som ni ser =)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?