Middag på Trädgårn!

2011-06-12, 21:01:19 / Kategori: Mat

Blev en 17 timmars dag på jobbet igår med dagstur och sedan räkfrossa.
Var hemma efter 2 inatt. skönt att då få sig en riktig sovmorgon. Jag ställde ingen klocka
och vaknade 10:30 precis va ja behövde!

Idag passade jag på att njuta av solen, åkte till badhuset,
simmade lite och gassade sedan i solen, as skönt!

Sen blev det inte lång stund hemma innan jag skulle möta upp lalla för en middag.
Det blev till slut trädgårn och jesus vilken god mat, helnöjd!

Jag åt Halstrad gravlax som var helt perfekt och lalla åt hamburgare!
Blev två glas rött till mums va gott! Njuta in i det sista, nu väntar en vecka i helvetet..
ojoj va denna vecka kommer va tung med mycke jobb!

 





Blir väl lite tv innan man hoppar i säng, mätt på livets goda.. Hugs♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?