Nu har jag 4 jobb! =D

2011-06-08, 21:00:39 / Kategori: Vardagen
Igår blev det en galet kul kväll!
Först  jobbade ja hela dagen på sörby herrgård, sen en snabb sväng på stan.
Sedan cykeln mot gymet med Tessan och Lotta sen skyndade jag och tessan hem för att laga lite mat.
En dusch och så kom Agge och Vickan hit. Det blev en riktigt trevlig kväll med massa tjatter och skratt.
Efter lite förfriskningar tog vi oss vidare mot hugo som va helt dött!
Vi tog en öl och förtsatte mot harrys som var stängt.. viare mot trädgårn, de va där folket var!'
Vi tog ytterligare en öl och sen närmade sig klockan ett. Vi ringde 118118 och kom fram till att
svea hade öppet till 03 så, så fick det bli! Vi fick äntligen dansa av oss lite =D

Efter en mycke lyckad kväll så har jag idag varit och bakis shoppat en hel del!
Jättefins skor som ja blev kär i!!!
Parfym, kläder å lite smått å gott, nu mår ja bra haha.
Sen kom min skatt in också tjohoooo, en fet summa, men mycke av det ska betalas till
annat, skööönt, avbetalningen till mina föräldrar kan börja!!

Va även på Harrys för ett möte me chefen.
Kom fram till att ja blir schemalagd några dagar varannan vecka då ja e ledig från mitt jobb!
Kanoners!!! Finns även en 50+60 procent till hösten, skit bra om ja kan fortsätta ha fredga och sörby
och sedan stämpla upp! Jaghar nu alltså 4 jobb, min första dag är imorn så jag får komma in
och lära känna köket lite! Så börjar jag när den andra killen slutar i juli!

Så denna dagen har baaara varit positiv och bra!

Titta vilken söt grill ja köpte här om dagen, perfekt att ha med till stranden, parken what ever!
Sjukt praktisk och sjukt söt!!


Katja

Haha okej :)

Kan tänka mig att denna värme inte var kul i kombination med bakfylla haha!

Grattis, verkligen en toppen dag låter det som ;)

grillen är supersööt, grön o fin.. min favvofärg hihi:))



2011-06-08, 22:24:50 URL: http://katijoun.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?