-10 KILO!!!!!

2011-05-08, 11:42:51 / Kategori: Allmänt
Helt sjukt!!!
Ja har nu gått ner 10KG!!!!!!!!!!!!!!

KILO ALLTSÅ!!!

Nu mera väger jag tvåsiffrigt och det var ett av mina delmål att komma under 100!
Det är nu baraatt fortsätta på samma sätt, träna träna träna, och framför allt
att äta kalorisnålt, för det fungerar ju verjkligen!

Tänk den här fisken t.ex som väger 10kg.. fatta om ja skulle gå omkring me den på axlarna jämt..

När man ser det på de sättet så e de ju sjukt!! för ja själv ser inte att såå däääär
mycke har försvunnit.

Wohoooo, ja e helt lycklig nu asså!

Nu ska ja åka hem till mina päron för lite solning, gött!

Katja

Åh Grattis!! Skitbra jobbat, bara fortsätta kämpa ;) Tänk om en annan kunde vara lika motiverad!! :p Ikväll blir det spännande att se om Katerina åker haha ;)



2011-05-08, 12:13:40 URL: http://katijoun.blogg.se/

Katja

Haha hon åkte nu!! :)

Asså jag har gått upp massor sen dess vi sågs på krogen haha :P tillbaka i samma gamla vanliga mullis katja ;)

tänkte köra ett race i sommar och träna bort lite fett!!

men du är skitduktig.. sakta men säkert är ju faktiskt det bästa sättet :)

tröjorna e från indiska, måste dit o shoppa :))



2011-05-09, 13:04:03 URL: http://katijoun.blogg.se/

Bella

Fyfaraaaaaoooo vad duktig du är :) Underbart!!!!!



2011-05-09, 14:33:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?