Sol sol sol

2011-05-10, 20:18:43 / Kategori: Allmänt
Nu har ja fått lite ordning på min nya design här..
eller min å min.. hittade en gratis design hos Tescho
Hon verkar kunna en hel del om det så jag kunde läsa mig till hur
jag kunde lägga upp mina bilder till höger i designen.
Lite pilligt tyckte ja allt det var, de är fortfarande en bild som inte kommit upp.
Men ja är lite nöjd å tycker sidan är lite roligare äön bara det svart/grå som ja hade innan!
Kanske hittar någe annat roligare me vart efter!

Idag har ja vart hemma hos Tessan och solat.
Brännan blir finare och finare med min olja.
Jag tror ja fått as bra pigment efter min 5 månaders resa förra året.
Färgen verkar komma snabbare och ja bränner mig inte!!!
Och det, trots att ja använder stek olja, sjukt nöjd!!
Känner mig typ lika brun som när ja kom hem från resan om man kollar bilder haha!



Denna är tagen i juni förra året, när vi kom hem från resan!



och den här, nu i januari tror ja, snacka om vit! haha

Idag blir det ingen träning får räcka me cykel turen hem till tessan å tillbaka.
Lite magövningar blir det allt hemma, men inge mer. Ingen lust, så därför skiter ja i de =D
Imorn ska de ju endå dubbel tränas, ska simma på förmiddagen me tessan, och sen
på kvällen blir det aerobics! då har ja rätt till lite vila =D

Katja

Designen va grym, blev jättefint! Såg att jag fått en länk :)) ska fixa en länk till dig med hihi!!

Hallå.. vågar du sola med olja?? Det började nästan koka på min arm en gång när jag använde matolja haha fick brännmärke :P Nuförtiden e det lotion med solskyddsfaktor som gäller, vilken tant jag är :D



2011-05-10, 23:24:38 URL: http://katijoun.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?