En efterlängtad semester!!!

2008-08-21, 18:47:50 / Kategori: Allmänt
Ja får börja med att tacka för alla fina kommentarer!
Ja SKA klara detta!! (kan dock bli svårare i Oslo, men ja ska göra allt ja kan).

Nu jobbar ja min sista natt på fabriken!!
Känns jääävligt skönt.. ja har aldrig haft en semester i mitt liv.
Jobbar i Åre, kommer hem och börjar en vecka senare på fabriken.. åker till åre igen med en veckas mellanrum..
sådär har min tid sätt ut i några år.. förutom när man va arbetslös då..
så nu kommer ja ha ledig från imorn till 2sep. då blir de norge! Sen får vi la se hur snabbt man hittar sig ett jobb =D
SKÖNT i alla fall!!

Nu i dagarna e de augustifesten!! Karta
Va nere lite på rixfm igår, satan va folk de va =D

Men fy va tråkigt de va att 21:15 bege sig mot bilen och jobbet.. blä..
Ikväll blir de Kalle Baah (rättstavat?) Med Lalla och Martin.
Dom börjar spela 20:00, hoppas inte de blir försenat, för ja jobbar ju natt..

På lördag hörni, då blir de Party!!
Som alltid så brukar ja ha fest ute på gården här lagom till augustifesten/min födelsedag, en sommarfest lixom och sen öltält! Men nu har dom ju flyttat hela grejen från typ 10:e till 22:e
Min pappa jobbar helg och behöver ju sömn, så festen blir flyttad till Empa , Tack Pullan!!
19:00 Blir väl lagom!  23:00 ska i alla fall ja va nere vid öltältet på gamla torget för då spelar Roxanne 

Nu ska ja fan käka någe... huuuungrig =D
Ses på lördag!
Puss hej!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?