Munken in the park

2011-07-09, 10:10:15 / Kategori: Vardagen




Jag blev as nöjd me jackan på myrorna faktiskt!!!
Igår blev det munken in the park såklart!
Gick dit med Tessan och chrille å hade de riktigt trevligt.
Jag älskar öltält och folkfest, alla e så glada å det är verkligen sommar för mig!
Men dom två tröttna ganska fort så det slutade med harrys.
Å där slapp ja betala inträde för att ja nu jobbar där :P
Borde provat wasa som slagit upp sina dörrar igen, lätt att va efterklok!

Va ute på fredga gården några timmar igår för att få en mer noggrann inblick
iköket. Jag brukar ju servera ute hos dom men ska hoppa in i köket
nu när kocken ska ha lite semester, ska bli kul!
På söndag (imorn) skulle de vart min ända heeelt lediga dag!!!
Meeeen ja åkte ju på att jobba såklart. Jag kunde ju sagt nej men
ja vet att ja kommer bli sjukt glad när lön kommer i augusti
lagom till min lilla utomlandsresa så ja tackade ja =D
å så börjar jobb vecvkanpå båten på måndag, så ja kommer jobba 17 dagar i streck.
Även om fredga gården bara va 2 timmar då, men ja va på jobbet!
Arbetsmyra, ja vet!

Blir att slappa lite idag innan ja börjar jobba 14-23 på harrys =)

Ha det så trevlig ni andra som ska till munken ikväll!
Där hade ja velat va =D

♥♥♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?