ja e sååå händig =P

2008-11-18, 14:09:20 / Kategori: Allmänt
Nu har ja satt upp mina hyllor, känner mig sjukt stolt :P
Pappa skickade hit lite skruvar å grejer, å så satte ja upp dom =D
Ja fick lite hjälp av emma och danne att hålla upp hyllorna så ja kunde mäta att de blev rakt!
Sen va de bara att skruva upp dom =D
De blev jätte fint! men de stör mig att de e snätt.. ja ser de fast emma bara va?? snett??
å så mätte ja.. och de e faktiskt 5-6 mm snett hahaha...

I söndags va ja ute å gjorde Oslo osäkert!
Ja va ute med Bella, Alice, Fia och johanna å daniel som va på besök
hade riktigt trevligt.. vi va hemma hos fia och sen på grand, as skoj!
bara restaurang folk ute där.. lr aa lite annat oxå kanske.. men mest restaurangfolk!
Blev en skaplig fylla.. ja va helt paj när ja skulle till jobbet 16:00 igår haha :P
men senare mot kvällen piggnade ja till =D
känns som att ja åt hela tiden på jobbet haha..

idag jobbar ja 16-23:30 igen.. och med min favorit olle, som igår!
Vi har lixom kul ihop, östgötar som vi e =)

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?