Jobbet är mitt!

2008-10-07, 16:20:07 / Kategori: Allmänt

Idag va ja på Scotsman där jag ska börja jobba.
Visste ju inte om ja skulle få börja jobba lr bara typ träffa större chefen lr nåt..
Tog me mig mina jobb skor i alla fall.. gick dit och var där strax innan 10.
De visa sig att de va ett möte typ bara med min köks chef och andra chefen.
Vilket var skönt.. träffas lite lixom innan man jobbar, men imorn drar de igång!! =D
Fick schema å sådär idag =D så himla kul alltså!
Ett kort schema än så länge men men...

så här ser de ut:
v.41:
Onsd: 16:30 - 23:30
Torsd: 10:00 - 16:30
Fred: 13:30 - 23:30
Lörd: 13:30 - 23:30
Söndag: Ledig
v.42
Månd: 16:30 - 23:30
Tisd: 13:30 - 23:30
Onsd: Ledig
Torsd: 10.00 - 16:30
Fred: 13:30 - 23:30
Lörd: 13:30 - 23:30
Sönd: Ledig

Känns jävligt bra i alla fall, fick en bunt med papper typ om restaurangen som ja ska läsa lite!
Kan va bra att få lite info om företaget så att säga =D.
Jobbet e väl mitt kan man väl säga nu då =D hehe
kanske e lite provjobb lr asså.. ja har ju inte skrivit på papper direkt.. bara person och konto nummer än så länge!
Är ja värdelös så kan dom ju säga tack å hej hehe =D
Fick ett sms nu med frågan om ja ville jobba lördagen v 41 oxå! skulle inte göra de först..
haha redan jobba extra innan ja ens börjat hahaha =D Gött!!
Lite kul va de oxå att dom sa att dom va 11 norskar som jobbade på stället..
av 75 pers.. resten e typ svenskar =D haha en å annan som snackar engelska kanske.. =D
As kul ju! de e tydligen en till ny svensk i köket!! =D

Vi har ju ett födelsedagsbarn idag!
Våran Empa som håller till på varmare bräddgrader!
Stort grattis från mig och Mallan som sitter här brevid!!
Hoppas du får en toppen dag/natt!!! =D

Fan va glad ja e att allt e på plats..
Har fått person nummer, bankomatkort å sånt..
de enda ja saknar är skattekortet.. utan de kan ja inte få lön alls..
satan va tiiiid allt ska ta.. ja blir tokig!!!!

Aja!!

♥Peace Out!


sesi

haha nej lena. den svarta äe helsvart och den röda är helröd :) jag har ju länkat klänningarna hehe :P



2008-10-07, 18:15:54 URL: http://sesis.blogg.se/

sara

Guu va kul!!grattis gums!!PUSS



2008-10-08, 20:12:15 URL: http://sarase.blogg.se/

Jenny

När får man höra om dina första dagar på jobbet då??



2008-10-09, 16:49:26 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?