Ledig!

2008-10-19, 15:41:47 / Kategori: Allmänt
yes.. nu e ja ledig i två dagar, fan va skönt!!

Har blivit lite sjuk ja.. fy fan..  hostat sönder mig inatt.. =/
Mindre kul asså.. skulle behöva hälla i mig lite whisky hehe
allt e ju stängt idag men som tur e så e apoteket öppet, så ja ska nog ta mig dit,
för att skaffa lite nässpray!! Förhoppningsvis går de över på någon dag då!

Himmla jobbigt att jobba me denna snok alltså.. =/
fast halsen e nog värst.. fy..

Bella va lite sugen på att gå ut ikväll, ja känner mig sugen.. skulle va kul lixom..
Men ja vill ju bli frisk, så ja pallar me jobbet!
bella kommer hit snart så ska vi sitta här å glo lite =P

♥Peace Out!

fanny

Hej tjejen! Hoppas allt är kanon bra! =) Kram



2008-10-19, 16:28:28 URL: http://float.blogg.se/

jutttääääää

lajna när du kommer hem måste vi ses



Jobba me din syster idag himlans trevlig å lik dig;)



saknar dig POK



2008-10-19, 18:35:03

sära

Du verkar trivas i Nörge iaf! Det är ju väldigt plusitivt!När kommer du hem till den här skitahålan igen då? :D PUSS



2008-10-20, 17:11:50 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?