Trixar å fixar =P

2008-10-28, 17:33:05 / Kategori: Allmänt

För nån dag sen hjälpte danne mig att sätta upp min as snygga lampa i taget!
Så nu har ja äntligen ordentligt ljus här inne wwiiieee!
Vi hjälptes åt med den medan Malin och Karen låg i min säng å skratta typ haha =).
Nu har ja fått upp fler blommor på väggen oxå, sånna där från Ikea.. satan vilken tid de tar me dom asså..
Dom ramlar ju hela tiden.. kanske för att ena väggen som e utåt istället för mot malins rum är kall?!?!
Ingen aning.. men nu sitter dom i alla fall, ja har pappers klister dom ja limmat fast lite extra me haha =P.

Funderar på att skruva upp min rullgardin oxå kanske hrm.. kanske måste vara två för att få den rak, ingen aning.. men de ska väl inte va några problem, annars får ja ju be danne som e hemma oxå medan alla andra jobbar =).
Hungrig börjar man bli oxå.. Kanske får koka ihop någe först!

Ja e sugen på att ringa nån!! Till sverige alltså!
Men de e inte sååå många som har hemtelefon, kanske får bli att ringa syrran å prata me lilla Wilma =D
Får la se.. aja..

♥Peace Out!


sesi

kom hem och fira Halloween med oss då leeenaaa =)



2008-10-28, 20:06:29 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?