MOGET!

2009-06-06, 01:09:15 / Kategori: Allmänt
Ok, störigt, alltid e de någon som ropar på vägen hem oftast då negrer.
Men idag slog de ju priset asså.. herregud...

Ja vet att ja e över viktig och ja har hört de många gånger oxå!
Men hey!! Lider ja över de? ja har ett bättre liv än många andra!
Men ja har lixom aldrig varit mobbad lr så för de, för de beror nog på hur
man e som person, å ja tror ja tar för mig ganska bra lixom!
och ja vet att ja e omtyckt, så ja e nöjd, mitt liv e perfekt!
I alla fall..
Ja går hem från jobebt nu på kvällen och går förbi torg gata
som för övrigt är smockad med folk på kvällarna fred-lörd, alla ska ut på krogen in mot karljohan!
Ja går ensam å tre tjejer går på höger sida i andra riktningen.
Då tjejen i mitten kollade lite väl mycke på mig å ja e ju inte sen att titta tillbaka såklart!
Å så när vi precis ska gå förbi varann så ser ja att hon vänder huvet åt mitt håll, samtidigt
som när ja går förbi hör henne säga.. "Spist litt för mye hamburgare du va?"

URSÄKTA VA SA DU??? VARE NÅGOT DU VILLE?
hade ja lust att säga, men why?
Orka ödsla min energi på en som hon?
Seriöst, hur MOGET på en skala e de, de va tjejer i min ålder.
Hade ja varit hennes vänner så hade ja fan skällt ut henne å skämts ihäl för att gå brevid.
Hon stack ju ut mer i mängden än va ja gjorde, genom att säga så där.. ufft!
De mest störande e att hennes vännina som gick närmast mig
va ju inte den smalaste ja sätt heller, hur tänkte hon då?
Nae inte okej, väx upp för fan, så höll man på i mellan stadiet lixom!
Hade ja varit på fyllan så hade ja nog konfronterat henne, ja hade fan bankat henne asså!
Hade hon sagt liakdant om ja oxå haft vänner me mig i de tillfället?
Hade hon sagt likadant om HON gick själv...? knappast..
Ta itu me dina problem du har med din egen kropp istället!
För du är väl så missförnöjd me dig själv så du måste klanka ner på andra!

Fy, ja tror ja mår illa!

Nu ska ja i alla fall glo på film å sova!
tack för mig!

♥Peace Out!

oliven

yo go girl! ingen ska få bete sig så nej. jag säger som grynet: ta ingen skit!

apropå flytten. jag ska flytta in till visby (nu bor jag typ 1 mil utanför) så det är därför jag packar för fullt. ha det bäst nu gumman. slå skiten ur alla puckade norrmän. puss



2009-06-06, 01:27:58 URL: http://oliviasfanclub.blogg.se/

Empa

Varför banka du inte på henne? Jag hade lätt gjort det om jag hade gått med dig, hon hade fått sitt ansikte ommöblerat så det hette duga! Vilket folk det finns, förstår att du är förbannad! Usch, o snacka om att vara feg, gå med 2 kompisar! Som sagt, hade hon gått själv hade hon nog inte sagt ett knyst! När jag kommer letar vi upp henne o bankar på henne :P



2009-06-06, 10:51:12 URL: http://eempaa.blogg.se/

sarase

YOU GO LENA!!!! Så jävla bra skrivet och sant från första bokstav till den sista. Nöjd är det minsta du ska vara, du är grym precis som du är! Det får låta klyschigt men det är sant!Det spelar ingen roll att du är överviktig grejen är att det som räknas är hur du känner och så länge du trivs räknas inget annat! Dessutom är du hur jävla fin som helst och du har många vänner som älskar att vara i din närhet! Den där nörden kan inte ha varit nöjd med sig själv någonstans, därför störde hon sig och ville trycka ner närmsta möjliga! Vilken bitterfitta!

Hon hade förtjänat en smäll men du gav henne på nöten ändå genom att inte ta åt dig vad hon sa. Du har bara reflekterat över att hennes beteende är skrattretande. Jag mår också illa! Usch och fy för sånna sorgliga människor!!!!!!!!!!! PUSS



2009-06-06, 17:56:06 URL: http://sarase.blogg.se/

Empa

Precis min åsikt! :D Snart är jag hos er i oslo, 1,5 vecka kvar! wiiie :D hihi, jag lääängtar! Hoppas bara vi får bra väder, annars e allt förstört. :( Puss love you



2009-06-07, 11:46:38 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?