Onsdag

2009-06-03, 13:43:29 / Kategori: Allmänt

Idag e ja ledig, gud va skönt =D
va ju nyss ledig lörd-sönd å bara jobbat två dagar, men endå gött!
Hade ju dock hoppats på sol så man kunde dra iväg å sola lite, men men.
Jag ska följa med Malin till jobbet sen så vi kan gå in på scandic.
Hon har ju lite rabatt där genom egon! as bra, ja ska boka hotell
där till nästa fredag då mina päron kommer hit på besök!
Har lyckats byta bort nu i alla fall så att ja jobbar dagtid när dom kommer
på frdagen, så ja lixom kan möta upp dom å sådär =)
Hoppas på fint väder så vi kanske kan ta en båt ut till en ö lr nåt!
Skulle ju vara riktigt nice de!

Dags för en dusch kanske!
See ya!


sarase

Haha vilken klockren kommentar gums!! "Hyvla bort mina bröst..."Haha ja ibland e det tamefan i vägen.. men visst älskar man dem samtidigt =) Det jag skrev om skönhetsoperationer i början var menat som ironi..Många som inte är nöjda med sig själva tänker ju som jag skrev...men det är inte alla som fattar att det e ironi...förstod du?Men ni som känner mej borde ju veta att jag aldrig skulle vilja göra allt det där haha! Bristningar och celluliter?Vem bryr sig?Inte jag!Inte Ante! Men jag vet att många mår dåligt över det och tänker mkt på sånna saker..man borde egentligen fundera över varför man inte är nöjd med sig själv...inte hitta alla fel. För komplex har vi alla oavsett, vi måste bara lära oss älska dem ockå ist för att ta till en massa(onödiga) skönhetsoperationer!!Puss



2009-06-03, 14:41:26 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?