Twilight!

2009-03-11, 00:34:51 / Kategori: Allmänt
Igår såg ja ju twilight som ja skrev att ja skulle göra =)
Den va faktiskt, över mina förväntningar!
Lr asså.. först trodde ja den skulle va hur bra som helst..
Men sen hörde ja lite dålig kritik om den..
Å då sänktes ju såklart mina tankar.. men nu när ja sätt den..
Ja, ja tycker den va bra, så nu vet du de natta =D
Just ja, på Piratebay hitta ja filmen, helt ok kvalite =D
Rekomenderar i alla fall att du ska se den.. de e ju lite kärlek i den!
De e nog därför ja gillar den =P
Btw... så e ju han vampyren jääävligt snygg va!!! hehe =P

twilight


♥Peace Out!

Empa

Tidigt? Vem har sagt att man bara får äta dipp på kvällen? Jag har ätit gurka, morötter och dipp. Jag har tittat på Heroes! Då får man faktiskt mysa. Jag är ju sjuk oxå! :(



2009-03-11, 14:12:58 URL: http://eempaa.blogg.se/

Anonym

såg me twilight för några dar sen ooooh fy fan säger ja den va ju skiiiit braa ja gilla den super mycket :) ville ara meddela d :P ha d gött



2009-03-11, 20:57:11

camilla

d va ja som skrev inlägget innan mitt namn försvann hmmm ??



2009-03-11, 20:58:13 URL: http://crimilla.bloggagratis.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?