Drömmer mig tillbaka till Jamaica!

2010-10-11, 17:30:39 / Kategori: Allmänt

Jahaja, va tråkigt allt känns..
Får inge lägenhets visningar (eller en enda har ja fått, men när ja nu mailar dom så får ja inget svar).
Ja har fått bra med intervjuer och provjobbade i fredags.
Hoppas bara på att få komma in och jobba lite i oktober nu så det kan ge mig liiite lite
pengar siste november, varenda liten peng är ju av värde!
Ge mig jobb jobb jobb!!  =D

Känner mig himla rastlös, de e ju bra att jag ska iväg och träna Aerobics 18:00 i alla fall.
För annars hade jag nog suttit hemma hela dagen!!

Har fått upp lite bilder på facebook från Jamaica!
När man glor tillbaka på bilderna så blir man lite depp, änskar man fick va i solen!
Och tillbaka på alla underbara platser man sätt genom sin långa resa!
Bjuder på några bilder från Jamaica!



Solnedgång vid en av världens 10 bästa barer, ricks cafe!  Bloddy bay, i negril  Jag på stranden bloddy bay

Här blir vi insmörjda med Aloe vera!  Captain crazy berättar historier och sjunger vid Bob´s pillow!  Här är vi på en maja plantering

En maja planta  Från vårt hostell/hotell i ocho rios  Malin dök lite!

Mer solnedgång, i ocho rios




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?