Fisketur i stegeborg!

2010-09-14, 22:32:44 / Kategori: Allmänt

Jag och tessan tog en liten fisketur idag.
Vi lånade chefernas eka och tog oss en sväng!
Väldigt trevligt, självklart hade vi matsäck me oss, lite äggmackor,
fruktsallad, bullar, lite smått å gott helt enkelt!
Men vilken flott det blev, inte tt enda napp!
Eller joo, de kanske nappade två gånger på dom 2-3 timmarna.
Tråkigt när de inte e nån action alls, ja glömde ju även kast spöt så de blev bara mete.
På vägen tillbaka till hamnen så fick vi inte igång motorn, så de va bara börja ro!
Bra träning tänkte ja och erbjöd mig snabbt!
Jag glömde att ja hade camera me mig, men här får ni några bilder från dom sista minutrarna typ haha


Tessan  kylboxen me smött å gött!

Ruinen  flöte 


Har även varit på gymet idag och tränat lite.
och efter de så unnade jag mig en solning!

Sen blev det en goood kvällsmat, knäcke med avokado och groddar på, MUMS!!
Nu blire väl läggdags alderles strax, ska upp å gå en sväng me lalla imorn
och sen ska ja möta brorsan för träning och simning, gött kött!!

Sleep tight!!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?