På fredag äts de ärtsoppa, på lördag e de fest!

2011-04-15, 16:09:41 / Kategori: Allmänt

Vilken lögn!
Ja har ätit sallad, och förut blev det en köttgryta med ris till lunch hos Tessan, mums!
Och imorn blir det inte alls fest för jag ska jobba extra på saga lejon ca 12-23!

Jag fick precis ett sms om att jag kom med på bodypump 17:00 YES!!!
I sista sekund!
Så nu blir det att cykla till medley, först lite motion i gymet å sen bodypump, perfa!
Ikväll blir de bara hemma mys med mig själv, inte ut och ränna innan man ska jobba
första gången på ett nytt ställe, nej nej! =)

Caribien!! Lockar det inte lite??
Skojja inte, de lockar AS MYCKE!!!! ;D






sarase

hehe jo det där känner jag igen.. men kommer nog dessvärre inte veta förrän på fredag. Måste veta hur jag mår o lite si så där också. Skulle egentligen åkt till Sthlm idag men va tvungen o ställa in pga av värk! Ska du göra i helgen då? Kram!



2011-04-15, 20:59:48 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?