Ny intervju på g!

2011-02-05, 12:25:27 / Kategori: Allmänt
Jag borde gå ner mer än jag gör med min träning, jag tränar varierade olika typer
och tränar regelbundet och äter bra mat, jag förstår inte att det inte går ner.
står mest still.. har ju hållt på mer lr mindre me träning sen i augusti.
Men med nyttiga maten och utan fest har ju varit sedan nyåret.
Har iofs gått ner 4,5 sammanlagt efter nyåret men 3kg va ju pga soppan!

Nu har jag i alla fall tränat så pass länge så det har byggds muskler å ja borde bränna mer fett.
Dags att öka en level nu kanske då, man ska ju öka träningen. så det sker förändringar.
Så denna vecka har ja kört istället för varannan dag så har de blivit två dagar träning
på raken och sen vila en dag osv.. Så nu får vi se om de blir mer förändring, tänker fortsätta köra så nu ett tag.
De e ju mest motion ja kör så då e de ännu mer ok att ja höjer ribban lite nu!

Jag har fått en kanon intervju till nästa vecka nu.
Han som ringde har försökt nå mig sen i onsdags, jaghar ringt honom tillbaka men vi har bara
ringt om varann hela tiden! Men igår äntligen ringde han igen när jag hade telefon till hands!
Han skulle höra av sig igen men vi har preliminär bokat tisd lr onsd, känns sjukt bra!
Detta ställe är riktigt bra, ett sånt ställe där ja verkligen vill jobba.
Vill dock inte skriva här vart de e!

Jenny

det hette visst inte melodifesival, utan allsång - flygande mattan...

o det går på barnkanalen...



2011-02-06, 13:43:11 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?