Fisk som e så gott!

2011-01-12, 14:30:06 / Kategori: Allmänt

Snackade lite mer med kökchefen igår fårn Oslo.
Allt låter ju för bra, måste verkligen tänka igenom detta ordentligt
så det flyter på bra och inte bar blir skit av det.
Har kollat upp boenden å de finns en del billiga rum att hyra.
Ett möblerat rum skulle va perfekt, ja begär inte så mycke för en kort tid.
Lättast skulle såklart va att få ihop ett bra jobb här me ok lön men inte lätt!

Igår va ja ute och promenerade hurtigt en timma genom smedby, ankdammen och upp mot vrinnevi.
De va ju rena rama isgatorna överallt men de va ändå ok sandat (grusat) så de gick faktiskt att gå!
Jag klarade mig utan vurpa haha.
Lite senare lagade jag mat till mig och mamma.
Det blev ungsbakad torsk, smörstekt sparris, potatis, ärtor och äggsås.
Satan va gott de va, riktigt länge sen ja åt fisk å ja älskart!

Idag va ja och tränade med tessan, kul att få me ännu en till badhuset!!
När ja kom hem så åt jag en låda torsk från igår till lunch MUMMA!!
Så då va de väl dags för ett bad nu tror ja, himla skönt!!

Torsk
å så på med lite aluminiufolie och in i ugnen på 175c ca!
Så blir de ång kokt, (för oss som inte ha varmluftsugn med ånga)

Hej hopp!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?