En tur till Lillsjön!

2011-06-10, 22:43:47 / Kategori: Vardagen

Idag åkte jag, brorsan, syrran och Oliver till Lillsjön, Mysigt.
och nae.. de regnade inte på oss, vi fick till och med några solglimtar! =D

Packade me grillen och grillade tjock korv, mums va gott!
vi hade även me oss lite sallad och skagen röra, delicato bollar och kakor.
Picknick på hög nivå! :P

    

Helt plötsligt kom det en grävmaskin.
Dom höll på att fixa till en bättre sandstrand i lillsjön!




Kakmonster =D

   

Brorsan försökte ta sig ett dopp!



Super skinny??!!

 

Till slut lyckades han!

   

Sen var det min och Olivers tur!

Sen bar det av mot Medley för lite bodypump,
de va nog 3 veckor den ja körde de, skönt!

Sen fortsatte jag med cykeln ut till smedby för att snicksnacka
lite med Sofia och Andress som e hemma en sväng i helgen!
Sofia hade köpt med en bekini överdel från stockholm till mig som inte fanns
kvar här i storlek, åter igen TACK!!!

Väl hemma fick ja i mig lite mat och tog mig ett skönt bad!
Nu är de strax läggdags, jag ska till båten imorn och hoppa in
för andra kocken, han skulle iväg på någe.
8-00 blir det eftersom det är räkfrossa imorn.
Extra timmar.. ja tack!

God natt folkens!! ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?