Idag blev det kyckling!

2011-06-09, 23:47:09 / Kategori: Mat



Jag älskar verkligen kyckling, på alla vis! sjukt gott
och idag blev det kycklingvingar sallad och ost kex.

Idag började jag dagen att försova mig, jag som aldrig försover mig heller!
Vaknade inte av klockan, kroppen är trött det märks!
Blev en timma försenad men stannade istället två timmar längre
än vad jag lovat så ja hoppas dom blev glada ändå på sörby.
blev ett kort pass 8-12. Behöver ha ledighet att koppla av å göra annat på märker ja!
Så jag mötte tessan och tog åter igen en shopping tur!

När ja kom hem va ja heöt slut. Satt å stirrade på dum burken ett tag
innan ja bestämde mig för en power nap på 30min.
Den va välförtjänt!

Sen var det dags för första jobb dagen på harrys!
Jag skulle dit idag två timmar för att iakta och se hur det fungerar
helt enkelt! Å dom verkar ju himla trevliga!
Och för er som inte ser insidan av restaurangen så kan jag
påpeka att det är väldigt rent fräscht och bra mat där!
Mycke bättre än va ja trodde faktiskt, ska bli sjukt kul att sätta igång där!

Nu ska ja nog hoppa i säng.
Får se om de blir någe bad imorn, för idag blev det ju regn istället!
Hoppas Hoppas!

God Natt ♥♥♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?