Inte vilken måndag som helst!

2011-06-06, 09:10:26 / Kategori: Vardagen
Nu är veckan på wasa slut igen och 88,5 timmar har man slitit på båten!
Jag tycker fortfarande det är hur kul som helst, gillar allt ansvar.
Att veta lixom att man fixar det själv, allt handlar om planering!

Idag och imorn blir det lite extra jobb på Sörby herrgård.
Ingen rast ingen ro! Börjar 10 idag så ja har haft en skön slapp morgon
med ett härligt bad och en god frukost!

Det finns ju några riktiga soldagar denna vecka.
Dom ska ja se till att ta vara på, hoppas på något sätt att ja inte blir erbjuden mer jobb i veckan.
Eftersom jag inte vill tacka nej!

Nae nu ska ja göra mig redo för jobb!

Herregud ja höll ju på att glömma att de e nationaldagen idag också =D
Grattis till oss då sverige!!

Tjingeling!!

Katja

Du är verkligen en riktig jobbmyra, Lena :) haha!



2011-06-06, 10:57:09 URL: http://katijoun.blogg.se/

sarase

Hej sweeet!! åhh det hade ju varit hur mysigt som helst men jag tror inte att jag hinner =( Har fullt upp innan jag åker till Turkiet på lör. Men gärna en annan gång! Vad ska du göra på midsommar? Jobba kanske? Puss



2011-06-07, 20:00:09 URL: http://sarase.blogg.se/

Katja

Tack :)) ahh Zelda är min underbara ögonsten, mitt allt haha!

Aa det är ju bra att du e en arbetsmyra så polleterna ramlar in haha ;)

Vad duktiga vi var som tvätta igår istället för en öl haha :)



2011-06-07, 20:35:37 URL: http://katijoun.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?