Ledig en hel vecka!!!

2011-06-20, 23:52:27 / Kategori: Vardagen

Det har varit en lång arbetsvecka på wasa lejon som resulterade i 103 timmar!!
Vilket blir ett snitt på 14 timmar /dag. Som max jobbade ja en dag 19 timmar.
19 timmar e ju rätt sjukt egentligen!
Tre av kvällarna sov ja kvar på båten, rullade ut min madrass på golvet.
Helt ok för mig så länge ja slipper köra 40min för att komma till min säng!
Ja skulle säkert somna, vilket skulle bli min död!

Nu har ja i vart fall min lediga vecka och hör å häpna,
ja har endast 3 timmar inplanerat jobb på harrys imorn =D

Den lediga veckan började jag med en god frukost med ägg knäcke och sedan ett skönt bad!
På kvällen blev det 90min box och kick me cissi och tessan. As skönt att träna när man
inte gjort det på en hel vecka! Imorn lär ja inte hinna träna, lr vi får se..
Men på onsdag e de inbokat lite aerobic!

Verkar som de blir regn nu till midsommar, vore ju himla tråkigt.
De hör ju till att de e lite regn på midsommar men fan inte spöregn, men vill ju klä sig midsommarfin =D


Nu e de läggdags strax, skönt som fan!
Imorn ska ja fira lille oliver som fyllt år i helgen, hoppas de blir lite olglimtar!

Skepp å hoj!!


sarase

Hej baby! Ja då va man tebax i Norrköping och regnet igen ;) det va skönt att få lite värme och sol ett tag men nu väntar verkligheten! Vi har inte besämt hur det blir på midsommar än.. vad ska du göra? Blir antagligen att vara kvar i stan. Hoppas vi slipper regn så vi kan klä oss fina!!! Puss



2011-06-21, 00:12:10 URL: http://sarase.blogg.se/

Katja

Tack! Jo det var ju väldigt illa, det var ju oxå därför jag blev så smal då.. va nere på 47kg ett tag. :/

Shit vad du jobbar hehe ;) Njuut av din lediga vecka nu, vi får hålla tummarna att Solen kikar fram :)



2011-06-21, 10:55:49 URL: http://katijoun.blogg.se/

sarase

åhhh men det låter ju härligt! som sagt, hoppas på bra värder =) jasså du ska till Grekland :) med vem? Jag skulle rekommendera Zakynthos, Skiathos(har ej vart där men det ska vara apfint) Skopelos(också riktigt nice, Naxos,Paros. Googla på nätet efter bilder. Har lite pix från Zakynthos på bloggen och facebook också =) Puss!!!



2011-06-21, 23:52:11 URL: http://sarase.blogg.se/

Katja

Åh ja, de va nomnom :)

Tackar ;) Va så trött på den förra headern så kände för att ändra lite :)



2011-06-22, 17:15:50 URL: http://katijoun.blogg.se/

sarase

Du e för söt du med dina gulliga kommentarer =) Dags att uppdatera nu Lenis!!!! ;) PUSS



2011-06-26, 20:12:05 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?