Jobbet är mitt!!

2011-03-28, 16:57:18 / Kategori: Allmänt
Nu känner ja mig sjuuukt glad!
Har fått jobb från början på ca 10 maj - 20 september.
Jag ska jobba på Wasa Lejon, båten som går på göta kanal.
Där kommer jag alltså såklart jobba som kock!
Man jobbar en vecka, ledig en vecka, kanoners, då kan ja jobba extra en hel del!!
Jag kommer jobba ensam, så den veckan man jobbar är man alltså ensam i köket
så det ingår ju ett visst ansvar, jag måste beställa varor och sköta egen kontroll!
Det finns lixom ingen kökschef som gör det åt mig!
Och när jag är ledig så är det en annan kock som gör exakt likadant!
ca 150-200 matgäster på en dag, detta kommer bli klockrent!!

Förra sommarjobbet låg ja på det högsta som man enlig lag inte ska ha mindre än..
Om man jobbat år tror ja det är.. vilket var 117,90! (arbetsgivare får självklart ge ut mer).
Men detta är ju båt lön, fast inte lägra skatt som det var på vikingline!
men här får ja 130;-/h as nöjd!!! och om ja jobbar efter 19 får ja 75kr extra i timmen JA TACK!!
Klockrent, ja är as nöjd och detta kommer bli en kanon sommar!!

   

Underbar arbetsplats =D

Snart bär det av till Medley, idag är det som varje måndag,
Cykel och easyline, ett pass på 1h och 15min!

Katja

Grattis!! :)



2011-03-28, 18:24:49 URL: http://katijoun.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?