Wish me luck!

2011-03-28, 10:56:54 / Kategori: Allmänt

Nu har ja hittat ett sätt som ja tror fungerar för mig att gå ner i vikt kombinerat me träning!
Jag ska räkna kolhydrater!! Göra av med mer än man stoppar in! Helt logiskt!!
Ska köra de en vecka nu och se, kanske inte räknar exakt men ja vet ju vad som är bättre och inte!

I helgen va malin här på en snabb visit.
Så i fredags blev det fredags mys hemma hos mig.
Emma och Malin va här, tanken va att se film, men vi hade så trevligt, så mycke att prata om
så det blev aldrig någon film. Jaghade bakat en kladdkaka å så pappade vi popcorn.

I Lördags fick ja hoppa in och jobba på Fredga gården, tacksam för allt jag kan få.
Det var i serveringen, lite kul, men ovant..
Vi hade inte så mycke folk, det ar en 12:a bokad så därför kunde inte köket ta serveringen.
Eftersom servitrisen va sjuk så behöve dom då ha mig. Det kom också en 4:a en 3:a och en 2:a.
Blev 115:- i dricks efter vi delat upp, alltid nåt haha

Jobbade med skaplig huvudverk sista timmarna och fick ont i ryggen eftersom ja inte är van vid servering.
Fötterna värkte ju också en hel del, så det blev lite mat när ja kom hem och ett skönt bad.
Bara sitta hemma å slappa, riktigt skönt!

Igår åkte ja ut till mamma som va ensam och käkade rotmos och fläsklägg, riktigt gott!
Passade på att gå igenom lite kartonger, ja har st me gammalt skräp som dom tagit hem från en källare där dom haft grejer. Hittade gamla skolgrejer, alla skolkataloger och kärleksbrev haha himla kul!!

Nu ska ja snart träffa en snubbe för ett jobb, har sagt ja behöver snabbt jobb och fick därför träffa han.
Nu hoppas ja bara att ja får ett svar direkt.. I NEED IT!! Klockrena arbetstider e de me!
Jag återkommer!

Wish my luck!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?