Bekinisar!

2011-05-25, 15:31:25 / Kategori: Vardagen

Jag har alltid haft problemet med bh:ar och bekinisar.
Det FINNS helt enkelt inte i min storlek i vanliga butiker.
För några år sen (läs ca5-6) så hittade jag bodyline, där det finns
bra och passande storlekar med till allderles för dyrt pris.
Å det är typ svart, vitt ovch hudfärgat som gäller!! ILLA!
Dom kostar ju också 6-800 kr per bh ska tilläggas, UTAN underdel!
har hittat en bekini som ja vill köpa i år.. kan ju inte som alla andra..
köpa mig tre nya varje år ochvariera i färg och stil utan ja får köpa en och nöjda mig med
den och sedan köpa en ny 2-3 år senare haha.

I vilket fall så hittade ja en rosa/svart för några veckor sedan.
Inte direkt snygg, men den va finast av "alla" dom tre som fanns att välja i min storlek!
Idag när ja å Tessan strosa runt lite på stan så tänkte jag kolla upp ros undedelar.
Helt plötsligt fanns det överdelar på stadium med E kupa, jag tappa nästan hakan.
Så ja hittade massa snygga bekinisar, två passade bra och ja bestämde mig för att dom ska bli mina!

        
Köpte dom inte idag, men snart e om mina, helt sjukt.. 200kr styck!!
Jag kan alltså köpa 3-4 st till samma pris av en på bodyline, helt galet va ja e glad!!!!!
Den lila rosa gillar ja mest, sjukt snyggt med ett par knall rosa bekini trosor till =D

Nu har ja tråkigt.. har tvättat och glott på stan med Tessan, belv en goood sallad på paus.
Ska väl fixa i ordning min tvätt och invänta aerobic!! kanske dra tidogare å köra mage!


sarase

Meeeen yeeeeey! Fan va kul att du hitta snygga bikinis! Det finns ju som sagt inte så mycket utbud när det gäller större storlekar på bh:n men det börjar kanske komma mer nu? De va jätte fina! Att du hitta två stycken tom =) Jag har själv lite problem med att hitta bikinisar som passar bra eftersom jag har stora bröst men liten midja så får jag nästan alltid lämna in dem till skräddare. Men det brukar iaf finnas fler modeller att välja mellan än du kanske e van vid men härligt att stadium har tagit in lite större kupa nu =) PUSS



2011-05-25, 18:39:33 URL: http://sarase.blogg.se/

Anonym

twilfit brukar också ha större storlekar i lite roligare färger, dock inte "stadium-billigt".



2011-05-25, 23:29:03

Lena Nilsson

Jag har även kollat twilfit, brukar handla bh där ibland, men de finns bara två där som passar mig i storlek och "stil" "form" lr va man säger.. å dom finns i vit, svart lr hudfärgat.. sjukt tråkigt.. =/

Kollade in på bekinisar där idag me, dom e bara enformiga och tråkiga, dåligt! haha



2011-05-26, 22:06:54 URL: http://leenaas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?