Karusell som är så kul!!

2011-05-04, 14:07:35 / Kategori: Allmänt
Yes, på fredag är det redan inplanerat att jag ska jobba på båten Saga lejon.
Den ligger i hamnen och ska köra lite räksugna gäster ut i skärgården 19-23.
Så det blir jobb från 16 och framåt för mig!

Och idag ringde dom från fredgagården och bokade in mig på lördag 14-20.
Det var dock servering, inte lika lockande men ja får göra det för pengarna =).

Tänkte slänga ut lite bilder på syrrans barn från karusell åkningen i söndags.
Dom älskar karuseller!!


Oliver ser ganska nöjd ut!


Barnen är påväg upp!




Hoppborgarna med roliga rutchbanor va ju väldigt skoj!!


Wilma hoppar högt på mattan!







Tekopparna va ju också kul när man fick mycke fart!!
(haha barnen såg helt groggy ut ibland)

Jag har varit ute på en 1,5 h promenad idag, rätt skönt men lite kyligt var det!
Tänkte göra lite situps nu.
Sen ikväll blir det core och aerobic!

Daniel

Hej!



Tänkte kolla hur det går med allt för dig :)



Vi hade lite kontakt förut på kommentarer



Min blogg är igång samt så ligger ja själv på diet osv nu, om du vill läsa o få lite tips :)



Bra blogg!!



Mvh Daniel



2011-05-05, 07:12:27 URL: http://danielsquotidiano.blogg.se/

saraase

sötnosar =)



2011-05-07, 17:55:12 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?