Pasta med champignoner och...

2011-05-11, 20:19:11 / Kategori: Mat
     

Idag gjorde jag en pasta med champignoner och bacon!
Stekte i ordning bacon, sen i med lök, champignoner och grön paprika.
Mot slutet tog ja i lite tomater så dom inte steker sönder så mycke!

Salladskrydda, chilikrydda, timjan, salt och peppar.

Sist hällde ja på lite mjölk så det blev lite såsigt!
Vill man ha det lite tjockare, som jag, så reder man det med lite maizena!

Voilá.. Färdigt!!

Behövde lite Kolhydrater i mig eftersom ja först simmat med Tessan på
förmiddagen och sen skulle köra aerobic ikväll!
Pastan åt jag där i mellan, nu ska ja värma på lite soppa!! mums!

Katja

Det där såg ut att vara mycket godare än donken haha :)

Knepigt med kategorierna hahaha, du kanske får mejla nån om hjälp med det där?

Haha kanske skriver om min spännande dag sen ikväll hihi.. just nu pirrar hela jag som ett nervvrak!! ;)



2011-05-12, 10:06:46 URL: http://katijoun.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?