Utpumpad!

2011-05-05, 19:48:22 / Kategori: Allmänt
Nu är ja rätt mör i kroppen!

Simmade en timma idag på förmiddagen med Tessan, skönt som fan!
Det var ett tag sen ja simmade nu.
Sen tog vi en snabb snabb sväng på stan, inn i några butiker och sen
handlade tessan en sallad på paus, som hon tog me till mig.
Jag värmde upp en av mina soppor å så åt vi å slappade.
Sen va de bara vänta in bodypump passet som va 17-18.
Skööönt att få pumpa ut lite, jag var dock inte så taggad.
Men Natta va också där och skulle köra, då blev det lite roligare!

Min cykel har fått punktering på framhjulet, sjukt störigt!!!
Vilket innebär att ja istället för att cykla (5min) till Medley har promenerat (15min).
så det är ju en timmas promenad bara det på dom fyra vändor mellan medley och hem =D
Man tänker ju inte ibland på hur mycke annat man gör annars i vardagen!

Ja är sjukt nära mitt första delmål nu.. taggad som aldrig förr.. nästa vecka hoppas ja
att ja kommit ner i den vikten.. då jävlar vet ja en som kommer va lycklig, moi!!

Oj oj va mycke snygga smycken de fanns på stan idag, blev helt tokig..
Hatar att gå på stan när man e fattig lapp haha.
Fönstershoppa e inte liiiika kul haha

Nae nu ska ja väl ta mig en dusch innan de blir att bänka sig framför tv:n!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?