40 min...

2008-08-28, 06:25:01 / Kategori: Allmänt
ja... de va bara gått 40 minuter... sen sist ja skrev..
Å ja har sååååååååå himla tråkigt...
Är riktigt jävla hungrig oxå ska ni veta...
Käkade på deli typ 21:40 lr nåt.. å ja har inte ätit sen dess..
kom väl hem typ 23 kanske.. om den ens va de..
Men i alla fall.. kunde inte somna, la mig nästan direkt..
men lite senare när klokcan tickat på började ja bli hungrig..
typ kanske ett lr nåt.. men ja vägrade käka så sent.. så ja tänkte..
ja glor på film så somnar ja.. aa lr...

Glodde på svenska angel helt okej film, somna inte...
Satte på 28 weeks later...somnade inte heller...
sen glodde ja på grease... somnade ja? nae...
herregud..

sååå därför e ja hungrig nu =)

Nu har mamma vaknat tycker ja jag hör.. nån e på toa å sånt...
kanske ska ut å prata mig trött? haha
på återseende!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?