Egypten..

2011-09-20, 16:40:16 / Kategori: Vardagen
Här var det visst ganska dött, inte skrivit sen i juli!
Det var en hård sommar med mycke jobb.
I juli månad var jag uppe i nästan 300h jobb, sjukt!

Efter en slitig sommar mellan tre jobb var jag värd en liten resa.
Jag och agge packade väskan och drog till egypten, här följer någre få utvalda bilder!


Vårt boende taget från stranden


Ut i öknen..


4 hjuling i öknen och sedan kamel


så himla vyer det fanns, närmast där ser ni agge!


Finaste vita kamelen!!


Där sitter vi med beduin folket som bor där ute i det torra!


solnedgången va finare i verkliheten, galet!




Dags för snorkel tur


helt sjukt, som ett vykort, så vackert!!


Ön Mahmya, underbart!


Massa fina fiskar!






Under ytan..




två heta tjejer!


en av våra handuksfigurer vi fick =)


by night..


Blev en dykdag också!


lite lik i poolen


agge gjorde ett plask haha




Redo för en ute kväll


Sista morgon på playan =D

sarase

Vilka underbara bilder Lenis! Älskar den när du sitter på fyrhjulingen så klockren haha! Synd att jag inte kunde hänga på ikv..men vi kanske kan styra upp ngt nästa vecka?Puss



2011-09-28, 21:30:03 URL: http://sarase.blogg.se/

Katja

Halloj!

Ja nu äre dags för oss att börja blogga igen hehe ;)

Fick galet bra presenter, helt kär i min kamera haha..

Asså killen, mja vet inte börjar tappa intresset..

Haha men får se i framtiden, just nu e jag ganska trött o orkar inte engagera mig i honom!

Jösses vilka fina bilder, ser ut som att du hade en underbar semester.. kan tänka mig att de va skönt efter alla dina jobbtimmar i sommar :)



2011-10-04, 16:29:57 URL: http://katijoun.blogg.se/

sarasee

haha, men what? det va ju på tisdagen jag va på Hugo och körde musikquiz! Inte ons när vi sågs och du gick till Wasa ;)



2011-10-21, 19:31:33 URL: http://sarase.blogg.se/

sarasee

Mega infektion skulle man kunna kalla det :/ puss!!



2011-10-29, 17:21:57 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?