lång svacka..

2011-11-15, 14:52:37 / Kategori: Vardagen
Ja de kan man ju lugnt kalla det! Svacka i bloggandet, svacka i tränandet..
Men nu har jag äntligen tagit upp träningen!
Höstens början bjöd på en hel del utgångar med mycke öl!
Med min partner in Crime, Agge aggelitooo!! Vilket gav dåliga resultat på kroppen.
Gick ner 10 kilo innan sommarn, sen fanns inte tiden till att träna.
Jobbade helt mycke! Och sen blev det slapptid efter allt jobbande så oktober blev himla lugn också.
Allt detta resulterade i att jag gick upp 5kg igen, MEN jag gick ju inte upp allt!
Har nu tagit tag i träningen sedan 2-3 veckor tillbaka, känns jätte skönt!

Jag var och tränade idag. 30min motion 20min styrka och 40 min simning.
Det känns som en sjukt bra tränings dag med variation!


Nu har även extra jobbandet dragit igång, på sörby herrgård har jag fått två pass förra vecka och två pass denna vecka, på morgonen/dagen, och sen drar jag vidare till harrys, perfekt!! Julpengar är välkommet!
Snart är det dags att kötta lite julbord med dom!

Nu har jag precis ätit en gudomlig köttgryta med potäter och har slängt mig i soffan.
Bara vänta in på att börja jobba 17:00.

sarasee



2011-11-20, 18:47:55 URL: http://sarase.blogg.se/

sarasee

Tack sweet! Det va på tiden du uppdatera :) Puss min vän<3



2011-11-20, 18:48:22 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?