1e advent

2011-11-30, 11:21:40 / Kategori: Vardagen
Förra helgen blev det mycke jobb, löningshelg!
Vi hade en hel del stora bokningar, riktigt kul att de händer något.
På en riktigt bra vanlig lördag brukar vi kanske sälja för 22.000 och de e bra!
I matväg alltså! Men denna lördag var det typ 39.000 om ja inte minns fel, sjukt bra!

Lördag kvällen mötte jag upp Agge vickan mfl.. vickan fyllde år.
Först tog ja mig ett bad och sen mötte upp dom när dom kom in till stan.
Vi testade wasas nya lokal "gamla tegelvalvet". fräscht och helt ok ställe.

Söndag och försa advent var kommen! Kör övning med Lisa Tilling inför
julkonserten som är nu på måndag 5e dec, i hedvigs kyrka!

Helgen som kommer är jag, hör och häpna, ledig lörd-sönd as skönt!
Får väl se vad som händer då, Lalla tjatar om att ja ska komma ut på julmarknad
på fritidsgården. haha uppleva gamla minnen, kanske får bli så =)

Gjorde även lite julshopping i söndags.
Inhandlade julkulor, fönster stake och en adventssljusstake.


En bild på min fina adventssljustake med små svampar i =D



Jag och Natta prövade oss på Afropowerdance igår, as kul!
Men tyckte det var för lite rörelser, asså för lite olika steg
så man blir lixom less på att köra samma hela tiden men bra träning va de för
idag har jag träningsverk i skinkorna =D

Idag var vi och simmade också, skönt på morgon, men de va sjukt mycke folk där dock.
Har precis käkat lunch å e sjukt trött nu, ta sig en nap innan man ska till jobbet kl 14? =D


♥♥♥

Lisa

jajamän , dendär sajen är underbar , barnet hade målat mammas bil. med en sten :)



2011-12-07, 09:36:56 URL: http://lajja.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?