Mycke jobb ger mycke pengar!

2011-07-05, 21:30:56 / Kategori: Vardagen
En hel del jobb har sommarn att erbjuda.
265h har ja fått ihop denna månad, helt galet!

Det har gått bra med min skadade tumme, har plåstrat om å plåstrat om.
Nu hoppas ja de försvinner snart, de läker riktigt fint!
Självklart så var det sol under början på förra veckan kanske 4-5 dagar me
stekande sol!! De värsta e nog inte att man tvingas jobba.
De värsta me det hela är att de blir så sjukt varmt i det lilla lilla köket!!!
Blev inte ledig denna vecka utan fick jobba månd-tisd på båten också pga sjukdom.
De har ju endå inte vart kanon väder så de e klart ja ställde upp :P

Å så har ja ju nu blivit schema lagd varannan vecka på harrys så de blir onsd,torsd,lörd där.
Ska blir kul å komma igågn, sjukt bra mat å nice gäng.. Noga å fräscht!!

Fredga gården där ja serverar ibland ringde å ville ha in mig i köket nästa ledigavecka för en kock ska ha semester, perfekt, lite dubbel pass för mig den veckan haha
Galet.. men tiden kommer gå fort nu å snart det dags för en inplanerad utomlandsresa.
För de, mina damer å herrar, är jag LÄTT värd!!!

Imorn hoppas ja få me mig Lalla på lite sol och eventuellt bad.
De ska ju faktiskt bli 21 grader men med moln står det.
Vi får la se, hoppas ja får lite sol nu nmär ja e ledig förmiddagarna!

Fan va trött man e då.. blir ett bad nu, skönt som fan å sen lite tv tills ja deckar!

önskar er en trevlig fortsatt vecka!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?