Heltidstjänst till hösten!!!!

2011-07-07, 07:46:17 / Kategori: Vardagen

Vakna med tuppen trots att man har sovmorgon, midre kul asså!

Igår träffa ja lalla på stan, vi tog en litne sväng om och en liten lunch.
Blir att man ses mer sällen nu när ja jobbar så himla mycke och lalla
har ju me jobb! Men man får hitta tillfällen.
Vi gick till myrorna bl.a gillar att gå å glo bland allt gamalt lixom
men jag har svårt att hitta något schysst.
Men idag hitta ja faktiskt en kavaj/jacka, vad man nu vill kalla det.
Jag vet inte riktigt om ja kommer använda den, först måste mormor sy in den lite i axlarna
där den va allderles för stooor!
Men visst e den snygg!!



  

Efter stan och lalla åt hem drog ja mig till badet, låg å stekte lite i solen
som böandades av moln å tänkte att dog inte ger någon färg..
KNALL RÖD på ryggen sen på kvällen var resultaten =D
Simmade en halvtimma också!

Sen på kvällen blev det jobb på harrys där ja nu fått 20h/veckan
på mina lediga veckor!
Kökschefen där hade en bra överaskning till mig faktiskt.
JAG FICK EN HELTID!!!!!!!
sååå till hösten blir det harrys som gäller.
Han vill ha ettsvar på månd och ville ja skulle fundera först.
Finns inge å fundera över, fräsch mat, jävligt rent å snyggt, bra kockar
OCH jag har en minut att gå till jobbet haha =D

Hur glad som helst!
Tjing tjong ballong!!

♥♥♥


caroline

Wow. Läcker!



2011-07-12, 18:40:25 URL: http://carromeller.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?