Hej Hoj!

2008-08-29, 14:40:05 / Kategori: Allmänt
Igår hittade jag min kära laddare till mobilen, bakom empas soffa där ja
hade haft mina grejer ståendes under kvällen å så..
Tack för att du letat empa! men.. på fel ställe haha =P
Nu e den tillbaks å ja kan andas ut hehe

Jag hoppar Stockholm i helgen, och stannar hemma för en kräftskiva med familjen istället!
Så den blir på lördag, ska bli så sjuuuukt gott..
Ja hade helt enkelt inte råd.. kanske inte skulle blivit så mycke.. men med bensin, tunnelbana, käk, utgång och alkohol
pengarna rullar på då.. Och så dricker ja mindre alkohol om ja e hemma!
Och ja hinner styra me allt innan ja drar, vilket känns himla skönt!
Ingen stress... som alltid.. så de e ju himla bra asså!

Igår va ja och Sara på våran gammla restaurang som vi hade i skolan på gymnasiet.
Restauranger där eleverna lagar maten och serverar den.. sjukt god mat..
Båda två tog tre rätters, alltså shit... de kostade bara 110:- för tre rätter och sen en cola för 12:-
Men vi fick de hela för 102:- var.. snälla lärare vi har =D
Så vi gav en 20:a var i dricks =D hihi snälla vi e va!
Lärarna va glada över att se oss där, men.. de va ju inte alla som kände igen oss.. haha
å en trodde vi va typ 25-26 år nu HAHA.. sååå fort har inte tiden gått =P.
Värt att besöka om man ska käka lunch i alla fall! man blir ju bjuden på nybakt bröd oxå, mums!
å de e ingen väntetid på käket, allt rullar på as fort!! hehe =P

hej hopp...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?