Åre!

2008-12-31, 11:21:40 / Kategori: Allmänt
Jahopp då va man i Åre!
Kom hit igår runt 15!
Å shit va folk de va här i åre... alla stockholmare... INGEN gillar dom här haha
Asså... alla som e här verkar ha åkt med varsoin bil för de e köer överallt.. igår va vi inen på systemet och när vi skulel ut där ifrån så va de kö för folk att komma in.. dom släppte inte in förns folk gick ut för att de va så himla fullt haha.
Tog kort på de, kommer upp senare.. galet asså..
Jag och malin va nere på Holidayclub igår och tog en fika med Olivia, himla kul att träffa tösen igen!
Min lilla gottlänning =D så söt!

Idag tittade vi på Åre tv, då intervjuade dom lite folk om nyår och vad dom ska göra hör lixom.
Å så stod de under varje namn som dom intervjuade (stockholm) vart dom kommer från.
och sen va de en som kom från skåne lr nåt.. och istället för å skriva de så stod de "ej stockholm".
As coolt tycker ja.. alla hatar stockholmare hahaha =D. dom förstör åre!!

Idag är det fest på schemat, men vart fan ska man komma in då?
Byggets förköps biljetter kostar 375:- helt galet enligt mig och dom e endå slut!
Wallmans sallonger "dippan" har en show å den kostar bara 250:-
Men bygget va ju lixom bara entré för de där priset, så vi ska se vad inträde till dippan nattclub senare kostar!
Måste väl dra oss ner å hitta lite party hattar å sånt lixom!! =D

♥Peace Out!

sara

gott nytt år sötnos!!



vi ses när du kommer tillbaka nästa år! :)

haha låter som en evighet men det är ju ganska snart ;)



puss



2008-12-31, 13:01:40 URL: http://sarase.blogg.se/

Tessan

Hallå stumpan!

Tänkte bara kolla in o se vad du styr med....

Jag förstår att du är i chock men det stämer jag är ute på INTERNET...!

puss på dig /Pylypko



2009-01-05, 12:51:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?