Jul shopping!

2008-12-18, 02:13:53 / Kategori: Allmänt
Idag har jag och Malin haft nästan en heldag själva!
De va riktigt trevligt!
Började med att vi gick till skattekontoret å fixade dannes grejer, sen vidare för att fixa kontokort!
Eftersom de ligger brevid mitt jobb (scotsman.no, bygger om hemsidan nu men besök gärna en annan gång!)
så gick vi in där å tog en lunch!
Sen kilade Danne iväg till jobbet och jag och mallan började vår julshopping!

Först blev de väl lite shopping till oss själva, alltid lite kul, blev ett linne, en t-shirt
och en jättefin typ kofta lr man ska säga.. en grå stickad! såååå mysig e den!!
Sen hittade ja även till brorsan, syrran och lite till farsgubben!!
Känns skönt, kommit en lite bit på vägen i alla fall!
Va fan köper ja till mormor å farmor? hrm..
Om nån har bra tipps till morföräldrar sååå skriv gärna ditt lilla tips innan du går hehe =D

Sen gick vi hem vi var otroligt kissnödiga båda två.. haha
Vilade en stund.. hängde tvätt.. och åt lite pepparkakor (lunch nr 2).
Så bestämde vi oss för att gå en runda i oslo city oxå!
Där köpte ja nog bara en liten grej till Oliver, men malin hittade en jättefin klänning!!
Sen gick vi förbi och köpte massa toapapper (vi pantade vår pant tidigare på dagen) 90 spänn typ haha.
Så kom vi hem.. danne hade kommit hem från jobbet klockan va väl typ 22:00 då!
Japp.. Oslo city har öppet till 22 lr 23.. gött e de!!

Alla var as hungriga, hade inte ätit sedan 15:00 nån av oss (bara lite pepparkakor).
Ingen orka nånting så vi drog till akers pizza (en halv minut bort) köpte lite gott gott..
Gick hem å käkade och drog på en film som var sjukt lustig.. sen blev det till och me lite chips FYYYY...

Denna dagen har blivit nyttjad till MAX!!! haha
Jobb imorn 10:00 gött!!
Dags att sova lite nu då, ja kommer somna som en stock.. I know it!

♥Peace Out!

Jenny

Lyrisk är ordet!!!

Hon trodde vi var framme när vi stannade o tankade :-D



Det är ju kolmårdstomten!!! Ligger nästan vid kolmården!!!

Dom var där igår igen och då lämnade Wilma en napp till nissen som ligger i nissarnas sovsal...



2008-12-18, 10:00:51 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

sara

kikar in! hej gums! hur är läget borta i Oslo?

Hur går det med jobbet?Trivs du?

Kommer du hem ngt till jul? det blir Åre till nyår eller hur va det? hehe hundra frågor i ett! Som du märker har jag inte hälsat på än. och det lär ju inte bli ngt detta år heller :( får se om jag kommer iväg innan Thailand,Malaysia och Singapore :) saknar dig. vill ses när du är hemma nästa gång!! puss



2008-12-18, 11:09:11 URL: http://sarase.blogg.se/

Empa

Men fy lena och äta pizza ;) haha.

Snart ses vi o tar vår skogsrunda med kort :D



2008-12-18, 11:34:26 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

vad säger Lena om att fika med mig den 22 eller den 23? Puss :)



2008-12-20, 00:31:54 URL: http://sarase.blogg.se/

sara

anta min utmaning Lena :)



jag vet inte om jag ska ut på juldan! men dricka ska jag garanterat! vad händer på juldan hos dej? PUSS!!



2008-12-22, 17:52:41 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?